Martin-en-Eveline-To-Australie

retour van Noosaville naar Kawana island

Vrijdag 12-10-2012

Vandaag hebben wij een door Eveline uitgezochte en prachtig strak geplande bus rit via de binnen landen van Queensland van Noosaville naar Kawana Island. Daar wonen immers Evert en Jasmin. Onze laatste nacht in Australie brengen wij dus bij hun door! Evert en Jasmin hebben een afscheids bbq georganiseerd bij hun thuis.

Onze aankomst vandaag was rond het middag uur. Na de lunch die wij met Evert en Floris hebben gebruikt, zijn Eveline en ik nog even een rondje gaan fietsen op de geregelde tandem. Via de Kawana River richting Mooloolaba. De rivier bevindt zich op 100 meter van hun huis, meteen weer roggen gespot in de rivier. Gestopt om dit schouwspel even gade te slaan. Na 5 minuten maar weer even op de tandem langs de rivier naar Mooloolaba daar waren wij in een stukje waar wij nog niet geweest zijn. Ook hebben wij daar nog even 3 caches mee gepakt. De retour tocht per tandem hebben wij maar even eenvoudig gehouden. Het aan de linker kant rijden veroorzaakt best nog wel een hoop stress, zeker op de fiets. Dit land is gewoon niet gemaakt om te fietsen!

Kijk hier voor het filmpjeop detandem

Morgen vliegen wij weer naar Nederland dan kunnen wij weer fijn op onze eigen stalen ros. Wordt wel weer even uitkijken met het rechts rijden, maar dat zal er wel weer snel genoeg inzitten. Wij hebben begrepen uit Nederland, dat er een dag vullend programma is klaar gestoomd om ons bezig te houden i.v.m de jetlag. Wij zijn nu al nieuwsgierig!