Martin-en-Eveline-To-Australie

Naar Noosa!

Nou, het is gisteren helemaal goed gegaan hoor, ik ben weer veilig thuisgekomen, met een gebraden kippetje.

Lekker een piepertje erbij, en doppers uit de vriezer, en verse appelmoes voor toe. We waren met z’n 3-en, want de Kranenburgers zijn weer terug naar Hollandia. Die zitten nu zo’n beetje boven het IJsselmeer denk ik zo.

Wij zijn vanmorgen met de bus naar Noosa gegaan, de reis verliep vlekkeloos. In Maroochydoor hebben we onze buskaarten opgewaardeerd, en werden we keurig naar de juiste bus begeleid. Het hotel ziet er goed uit, vergeleken met de Jeugdherberg in Brisbane is het een hemel op aarde. We hebben een hotpool in de tuin, daar hebben we vanmiddag lekker in gelegen, zie de enige foto daarvan die gelukt is. Verder een keuken/woonkamer, alles aanwezig, kookplaatje van 2 pitten, koelkast, magnetron. Slaapkamer en badkamer met douche. Een BBQ in de tuin voor algemeen gebruik. We gaan ons wel redden.

Na inchecken gelijk boodschappen gedaan, zodat we vanavond lekker sla, aardappels en mini gehaktballetjes hebben gegeten. Vanmiddag een rondje ter verkenning gemaakt.

Hoor net het weerbericht, komende dagen zo’n 28 graden, maar wel kans op een buitje.

Plan is om morgen een dagkaart voor de ferry te kopen, dan kunnen we op- en on- hoppen.

Woensdag gaan we naar de beroemde EumundiMarkets, dat is een halfuurtje met de bus. Er rijden hier plenty bussen, dat valt reuze mee. Bij de fietsverhuur nog geïnformeerd naar een tandem, ja, die hebben we vroeger wel gehad. Ja, daar hebben we nu dus niets aan. Nou ja, we zijn niet vies van een stukje lopen, dus dat komt wel goed. We hangen nu op de bank, het is er 1, maar wel breed, dus we passen er samen op. Toch wel lekker om even helemaal met z’n 2-en te zijn, dat is nog niet gebeurd deze vakantie.

In ieder geval hebben we al pelikanen gezien, nota bene op pelican beach! Daar schijnt het hier bekend om te staan. Hopelijk zien we ook nog koala’s in het wild.

Een heel leuk cadeautje gekocht voor de man met de wittelkwast!

Wat ons betreft wel te rusten, en tot morgen!

marja

welterusten en geniet van de warmte en van wat er nog komen gaat op deze vakantie.

marianna

Zo te lezen genieten jullie lekker, hier is het herfst, zal weer wennen wezen als jullie terug zijn.
groetjes,