Martin-en-Eveline-To-Australie

Fietsen en wandelen.

Vanmorgen al vroeg weer op, ondanks het late , nou ja wat is laat, tijdstip van naar bed gaan. Het was dan ook al vroeg erg warm, en dan slaap je niet meer.

Na het ontbijt op de tandem, voor een rit naar de FarmersMarket, met onderweg uiteraard een paar caches. Het was een hele mooie rit, langs Lake Kawana, waar net een zwemwedstrijd aan de gang was.

De markt was erg leuk, koffie gekocht, bij naar later bleek, een Nederlander die hier al 12 jaar woont en werkt. Eindelijk weer eens lekker brood kunnen kopen, want dat is hier toch wel erg licht van kleur en zacht. We hebben nu weer wat te kauwen.

Terug langs de andere kant van het meer, waarbij we ook nog een stuk langs de snelweg moesten fietsen. Dat is hier heel gewoon, maar ik vind het doodeng.

‘s Middags een wandeling langs het strand gemaakt, wel goed smeren, want het waait en dan heb je niet in de gaten dat je verbrand. En uiteraard hoedjes op, wat lastig is bij zoveel wind, als er geen touwtje aan je hoed zit! Misschien een beetje secondelijm?

Vanavond met de hele club tomatensoep en pannenkoeken gegeten. De pannenkoeken deels op de BBQ gebakken, want we hebben maar 1 koekenpan, en met 6 man duurt dat wat lang.

Morgen wordt het nog warmer, dus we gaan het maar rustig aan doen. En alvast een koffertje inpakken voor de trip naar Noosa maandag.

marja

leuke verhalen altijd