Martin-en-Eveline-To-Australie

op de tandem!

Vrijdag 5 oktober

Zoals jullie op de foto kunnen zien, houdt het tandem fietsen hier wel wat anders in dan in Nederland. Om te beginnen een ATB tandem, met een hele andere zit dan wij gewend zijn. En dan allebei nog een helm op je hoofd, charmant is anders. Gelukkig moet iedereen dat, dus we vallen niet op.

We hebben een mooie tocht gemaakt, wel niet heel lang, maar heuvel op, heuvel af, dat is zwaar bij 30 graden. Aantal caches gevonden, helaas ook 2 niet, maar de legger heeft wat tips gegeven, dus we proberen het morgen nog een keer.

Verder zijn inmiddels weer wat troepen hier gearriveerd, om even bij te komen voor ze naar huis vliegen. Het menu van gehaktballen en sla deed de ene helft watertanden, die hebben meegegeten, de andere helft is sushi gaan eten.

Even een korte onderbreking, er bleek een pak houdbare melk te zijn “ontploft” in de voorrad kast. Je begrijpt, bij deze temp. gaat dat erg lekker ruiken…..

Iedereen heeft inmiddels een slaapplekje weten te bemachtigen, dus we gaan zo allemaal slapen. Het is helemaal laat geworden, 22.15, dat gebeurd niet vaak, we zijn rond half tien meestal helemaal af.

Morgen naar de boerenmarkt, en daarna luieren denk ik, het wordt zeker 30 graden.

marja

gezellig allemaal als ik dit zo lees. veel plezier m et dat pak ontplofte melk. en lezen bij die cachjes is heel belangrijk, dat had ik al ontdekt hier. nu hopelijk vinden jullie ze morgen groetjes