Martin-en-Eveline-To-Australie

Wandelen!

Nou, vandaag een prachtige dag. Maar lekker rustig aan doen hoor! Jaja, dan weet je het wel.

Eerst rustig ontbijten, dan naar de fruitshed voor groente en fruit, en naar de meatbarn voor vlees. Dat was de eerste wandeling. Het fruit is hier niet zo duur, dus lekker ingeslagen, meloen, ananas, sinaasappels, bananen, aardbeien en bloemkool voor het avondeten.

Mager gehakt bij de slager, het lijkt op tartaar.

Weer thuis koffie en lunch, fruitsalade gemaakt, en dan op pad om caches te zoeken.

De wandeling blijkt uiteindelijk 13 km te zijn, we hebben het end dan ook wel in de bek bij thuiskomst. En dat met die warmte, we zijn eigenlijk gek natuurlijk. Maar we hebben weer erg genoten van de natuur, en van de manier van bouwen hier. (We hadden een cache in een wijk in aanbouw, erg leerzaam)

Vanavond Hollandse pot, ook wel weer eens lekker.

We hebben voor volgende week nog voor 4 nachtjes een hotel geboekt in Noosaville, we wagen ons maar niet meer aan de jeugdherberg. Het is eigenlijk meer een appartement, er zit ook een keukentje in. Gaan we daar nog wat rondkijken. Je kunt er van alles doen, walvissen aaien, een rondvaart op de rivier maken, enfin, dat horen jullie vanzelf wel.

Morgen gaan we per tandem de boel verkennen, helmpjes op en blijven denken: LINKS HOUDEN LIEN!

Gelukkig fietsen de meeste mensen hier gewoon op de stoep, dat doen wij ook maar. En terug langs het strand, dat is een rustige route. Vooral een roundabout, rotonde, is doodeng.

Oplossing: afstappen en lopen. En ook hier hebben we veel bekijks met een tandem!

We gaan zo naar ons mandje, ben benieuwd of we morgen erg stijf zijn!

marja

heel veel plezier in noosaville. ik geniet altijd weer van jullie verhalen compliment.