Martin-en-Eveline-To-Australie

Greyhound to Mooloolaba

Woensdag 3 oktober

Wat een nacht! Gillende kinderen over de gang, schreeuwende mensen en slaande deuren. Nou ja, Mart slaapt door alles heen, en ik dommel een beetje.
Vanmorgen dus vroeg wakker. Ontbeten met de 2 overgebleven kadetjes en de jam opgemaakt. Daarna inpakken en bed afhalen, je moet zelf het gebruikte linnengoed naar beneden brengen, en gelijk ons bestek en steengoed inleveren.
Gepakt en gezakt staan we om 9 uur buiten. Wat nu, tot 12 uur te doen? Eerst naar de Coles voor een iets uitgebreider ontbijtje. Minicroissants en een fles chocolademelk, en voor het gezonde ieder een banaan. Voor in de bus een fles water en wat mueslirepen.
Het werd steeds mooier weer, en we kwamen erachter, dat onze petten waarschijnlijk nog bij Evert in de auto liggen. Omdat we geen zin hadden om de stad in te gaan, zijn we naar Roma Parklands gegaan, een schitterend park, met de meest prachtige bloemen en planten.
Wat bij ons op de vensterbank staat, staat hier gewoon in het wild in het park.
Nog maar even een cache mee gepakt, en toen rustig aan naar de bus. Het boarden ging prima, en we waren als eerste in de bus, dus een zitplaats die ik qua ruimte wel graag in het vliegtuig had willen hebben.
Daar de chauffeur niet wist waar de halte precies was, hadden we een rondje extra van de zaak. We hadden beter stop kunnen roepen, want het was vlak bij huis. Uiteindelijk moesten we bij het winkelcentrum uitstappen, zodat we gelijk even konden inslaan. Toen een stadsbus voor het laatste stukje, want het was ons inmiddels te warm, en we hadden te veel zware spullen, en de laatste 100 meter lopen. Hehe we zijn weer in Mooloolaba!
Vanavond lekker pannenkoeken gemaakt, en zometeen in een heerlijk bed slapen. We verheugen ons er nu al op!

Janine

Hoi Lien en Mart,
Leuk hoor om lekker op de hoogte te blijven. Mooie verhalen, mooie avonturen en mooie foto's.
Geniet er van!
Liefs en groeten, Janine