Martin-en-Eveline-To-Australie

The day after

Nou, inderdaad was het vanmorgen puinruimen. Ze hebben in Australië geen statiegeld op de flessen, dus alles wordt weggegooid. Nou, dat waren heel wat vuilnisbakken vol. Ook de mieren deden zich te goed aan alle zoetigheid die was blijven staan.

Maar met z’n allen, nou ja dat duurde even want men moest nog een roes uitslapen, was het toch redelijk snel gepiept. Maar wat was het warm! 29 graden!

Daarna naar het strand, om te zwemmen, maar dat vonden we toch te eng, de oceaan is geen Noordzee, dat moge duidelijk zijn. Maar van een voetenbad fris je ook al lekker op hoor.

Vanmiddag een paar caches gedaan, we hebben weer een mooie wandeling gemaakt.

Vanavond een hollands potje gekookt van de restjes van gisteren, en nu even op bed en schrijven.

Morgen de laatste dag hier, en dan maandag naar fraser eiland, het spannendste deel van de vakantie denken we.

Marianna

Wat ziet het er allemaal fantastisch uit, jammer dat het ging regenen, beetje hollands tintje moet je maar denken. Genieten jullie van de laatste dag en veel plezier op het fraser eiland, we kijken al weer naar de volgende verhalen en foto's uit.