Martin-en-Eveline-To-Australie

Yaroomba

Yaroomba

Vandaag zijn wij door Jasmin geëvacueerd naar Yaroomba om daar de trouw locatie in orde te maken. Dat evacueren klinkt een beetje raar, maar daar leek het wel op, omdat Jasmin zich opeens herinnerde dat er tussen 7 en 8 vanmorgen spullen zouden worden gebracht. Dus het vertrek was hals over kop. Nou ja, we hadden net gedoucht, dus alles wat uit de koffers was, er weer in gedaan en hup op weg. Het is een prachtig huis, mega groot, we waren elkaar na 10 minuten al kwijt. Tijdens het wachten is Eveline begonnen met alle bedden in orde maken. Ik zelf zou Martin niet wezen om eerst even een verbinding in orde te maken. Helemaal geweldig hier tussen de Australische netwerken. Het hele huis van binnen en van buiten op de foto gezet. Daarna naar Coolum Beach voor boodschappen. Dat zal zo’n 4-5 km zijn geweest, op zich niet ver, maar het was wel heuvel op, heuvel af, en de temp. was zo’n 29 graden.

Uiteindelijk een supermarkt gevonden, en terug maar met de bus. De chauffeur verontschuldigde zich voor de tarieven, ach, in Nederland is een los buskaartje ook duur. We waren al blij dat er een bus reed!

Vanmiddag nog een schat gezocht en gevonden, en een kleine strandwandeling gemaakt.

We hebben zelf een maaltje gekookt, lekker prei met een aardappeltje.

Inmiddels zijn er nog meer gasten gearriveerd, waaronder Jasmin’s moeder en vriend. Dus dat wordt vanavond nog een gezellig biertje/ watertje met elkaar. En dan morgen de grote dag!

Jeanet

Een hele mooie dag gewenst namens de collega's Evean Noordse Balk.

marja

geniet ervan vanavond en morgen een fijne dag

Marianna

Gezellige dag morgen