Martin-en-Eveline-To-Australie

Iedereen is er!

Gistermorgen arriveerden de laatste Dutchies hier down under. Keurig op tijd, en ze voelden zich in eerste instantie ook prima. Dus na een barbiebreakfast (gebakken eieren met ham van de BBQ) gingen we naar het strand. De foto's hebben jullie al gezien. Wat daar niet bij vermeld staat, is dat iedereen uiteindelijk kletsnat was, vanwege de hoge golven en de vloed die kwam opzetten. Maar dat mocht de pret niet drukken, en vooral degene die de foto's maakten hadden lol, want die zagen dat natuurlijk al aankomen!

OP de terugweg gingen we langs de meatshed en de fruitbarn. De slager en de bakker dus. Daar inkopen gedaan voor de BBQ van 's avonds en er moest geld gepind worden. Dat lukte deels, later op de dag heeft de rest geld kunnen pinnen bij een andere automaat.

Thuisgekomen voor de liefhebbers koffie, en toen gingen de wegen van de damesploeg en de herenploeg uit elkaar. De mannen gingen een auto huren en achter Aussie telefoonkaarten aan, de vrouwen gingen nog meer boodschappen doen, wat dachtje, als je met z'n 10-en bent, is er heel wat nodig. Eerst naar de opshop, zeg maar Het Goed, en toen drank halen en ijs. Dat is iets aparts, dat gaan we nog wel vastleggen.

Toen naar een winkelcentrum, je kijkt je ogen uit!

We hadden nog woeste plannen voor de rest van de dag, maar de rest van het gezelschap is lekker een siesta gaan houden, wij waren natuurlijk al een dag langer, en dus niet zo verrot, wij gingen even wandelen en cachen!

Het is hier nu 19-9, 's morgens vroeg. Vandaag gaan we naar de Austalian Zoo, maar eerst gaan de jonkies zwemmen, wij gaan even een loopje maken.

marja

gezellig zo met zijn allen. veel plezier in de zoo en op zoek naar familie? doei

Nienke

Nou inmiddels zijn jullie al weer terug uit de dierentuin denk ik, was het leuk? Hier gaat alles naar wens, soms regen en soms zon, en lekker gewerkt. Vanmiddag lekker 'vrij' dus ik ga rond half drie weg van het werk, kan ik weer genieten van het vakantiegevoel met tuin met bramen! (roep maar braam en Sara staat te gillen bij de deur 'open ')

Nou weltrusten alvast!

xx