Martin-en-Eveline-To-Australie

Redelijk van slag maar toch een mooie dag!

Beste vrienden,

Na best wel een zware reis, zijn wij nu dus bij het aanstaande Bruidspaar. Het van boord gaan en door de douane had nog heel wat voeten in de aarde. Uiteindelik waren ze alleen maar geĂŻnteresseerd in de Edammer. Door een ongeluk waren de ophalers wat laat, maar dat maakte het weerzien er niet minder om. Wat fijn om vooral Jasmin weer te zien, Evert was nog recent even langs geweest.

Een gigantisch huis waar zij in wonen! We verdwalen zo wat! Dus de gps maar opgestart, Eveline belt nu in huis de posities door dan kan ik die invoeren in de gps.

Ik heb van ons bed maar even een waypoint gemaakt! Voor de cachers onder ons S 26.43.014 & E153.07.404 In kloppen en fietsen maar. Waarschijnlijk wordt er een leeg bed gevonden.

Want voor dat je op de fiets in Australië bent…..

Vandaag na aankomst eerst heerlijk gedoucht, en toen op de tandem even het “dorp” in.

Wakker blijven is het motto vandaag, anders komen we niet van de jetlag af.

Inkopen gedaan voor het avondeten, en Mart een fietshelm aangeschaft, want dat levert een vette boete op als je zonder rijdt. Voor mij was er gelukkig nog een oudje, dus we fietsen goed gemutst door stad en land. En links houden hè, Jasmin voor ons, Evert er achter, en dan gaat het goed. Ach, dat went wel.

Vanavond arriveert ploeg 2,(Maarten –Floris – Kees) met 3 uur vertraging, en morgenochtend ploeg 3( Ruben – Martijn – Kimberly) die eerder arriveren, zodat het behoorlijk heen en weer crossen wordt voor Evert.

Nou allemaal, wij gaan op tijd te kooi, we hebben een mooie kamer, en het bed ziet er heerlijk uit! (zie waypoint).

Martin & Eveline

Nienke

Fijn om te lezen!

Hier is de zon gaan schijnen, de was droogt zo sneller dan in de droger kwamen we al snel achter... Verder lekker aan de wandel en morgen croissants met dank aan floris zijn koelkast.

Geniet van jullie tijd daar samen,

dikke knuffel uit krommenie

Marianna Klut

Wat heerlijk dat jullie goed zijn aangekomen, het is
fantastisch dat we jullie zo kunnen volgen. Geniet maar
van alles. Ik ga vanavond naar Avanti, zal doorgeven
dat alles oké is. Liefs uit Koog a.d.Zaan

marja

heerlijk om te lezen dat jullie in iedergeval goedgemutst de stad kunnen doorcrossen. en het is maar goed datje je gps aanhebt anders verdwaal je in dan slaap je ineens buiten inplaats van in een heerlijk bedje naast je eigeste lien.