Martin-en-Eveline-To-Australie

Bruidegom eindelijk van boord!

Zo Evert is eindelijk in Den Helder van boord.Gisteren 24-8-2012 heb ik hem dan weer met de nodige kilo's aan bagage op schiphol afgeleverd.Op naar Bruid Jasmin in Australie!

Uiteraard helemaal vermoeid begon hij aan de vlucht.Niet zo vreemd als men bedenkt dat je van boord uit de nachtdienst komt en dan vrijwel direct er achteraan vliegt.Zeker als je weet dat je de 21-9 weer aan boord gaat.Maar dan het huwelijks bootje!

Wat ik wel vreemd vond op schiphol was het afscheid.Voor het eerst zeiden wij tegen elkaar tot over drie weken. Normaliter was het altijd goede reis en tot over wij beleven het wel.Meestal een maandje of 2 a 3.

Wij gaan ons op maken voor ons vetrek! Even goed nog een heel gedoe, om uit te komen met de toegestane kilo's aan bagage. De koffers hier voor zijn gegregeld hoor! Hartelijk dank voor jullie support hier in.

Voor ik het vergeet,geef ons vooral geen foto ruimte op deze site.Het kost jullie geld en wij gebruiken het niet.