Martin-en-Eveline-To-Australie

Weer thuis!

Vanmorgen keurig volgens schema geland, Barbara stond al op ons te wachten. Het uitchecken en koffers ophalen verliepen allemaal redelijk vlot. Wat tegenviel was het weer: vertrokken uit Brisbane met zon en 30 graden, en hier regen en 8 graden. Gelukkig hadden we onze fleecejacks boven in de koffer, dus die konden we gelijk aandoen., En wat dacht je van sokken aan je voeten? Als je die al weken niet aanhebt, voelt dat heel raar! Thuis waren ook Nienke en Roland, en Sara, die even goed keek, en toen gelukkig nog precies wist dat dit nu opa en oma waren! Bij ieder vliegtuig dat overkomt, zegt ze brroem en kijkt ze ons aan. Dus er is haar duidelijk verteld, dat wij in het vliegtuig weg waren.

Al snel naar het nieuwe huis, om de klus “op te nemen”. Daarna Mart en Nienke klus boodschappen doen, en ik met Sara broodhalen voor de lunch. Toen opa en Sara om een klein tukje, Nienke en Roland aan het korfballen, en oma koffers uitpakken, en bezig blijven.

Vanavond Chinees gehaald, lekker hoor, nu nog even het laatste verhaal en dan douchen en in bed ploffen. Waarschijnlijk horen degenen die dichtbij wonen de klap wel, waarmee wij in slaap vallen J

Mensen, allemaal bedankt voor het volgen van ons verhaal, het was erg leuk om de reis zo bij te houden.

marja

nu ik heb genoten van jullie verhalen en fotos het was voor mij ook spannend om te lezen wat jullie weer beleefd hadden en natuurlijk de fotos schitterend om op terug te kijken. bedankt het was gezellig deze weken.

Marianna

Ook ik heb genoten van jullie foto's en verhalen, was
heerlijk om te lezen. Bedankt hiervoor, later..........

Jellien

Welkom thuis! Leuk om jullie belevenissen te volgen; het was net of wij ook een beetje 'mee op vakantie' waren.
We spreken binnenkort weer eens af voor een avondje kletsen. Groetjes en tot ziens!

Donja

Jullie ook bedankt met voor de verhalen zodat wij ook konden meegenieten.

Donja

Jullie ook bedankt dat we van de mooie foto's en leuke verhalen konden meegenieten.