Martin-en-Eveline-To-Australie

Op het vliegveld

Even gauw, want je mag maar een kwartiertje internetten.

We zijn nu op Singapore airport en wachten op de vlucht naar Amsterdam. De vlucht van brisbane naar hier verliep gladjes, we landen zelfs bijna een half uur te vroeg. Dat was prettig, want we moesten helemaal van de ene naar de andere kant van het vliegveld, algauw een km of wat. en dat is best lekker als je 8 uur hebt stilgezeten!

Van het Singse geld wat over was van de heenvlucht lekker koffie en een broodje gekocht, en zometeen nog even op snor naar iets te snoepen voor in het vliegtuig.

Het afscheid nemen was, zoals gebruikelijk, moeilijk. Vanmorgen moesten we heel snel Jasmin gedag zeggen, want die moest vroeg naar het werk. En bij de luchthaven zei Evert ook al, we houden het kort. En dat vind ik helemaal prima. Je zou dat afscheid nemen eigenlijk moeten kunnen overslaan!!!

Maar goed, nu dus weer onderweg naar huis, wat ook heerlijk is, we missen iedereen in Nederland. Australie zou niet zo ver weg moeten liggen.

Mensen, dit is het even, het is hier half 11 's avonds, we gaan zo boarden.

marja

als deze reis nu net zo snel verlooopt als vanuit australie dan mogen jullie niet mopperen. tot gauw